Kruhový tréning pre ženy

30 minútový kruhový tréning pre ženy s trénerkou  

2-3 krát do týždňa po 30 minút  stačí na to, aby ste si splnili svoje ciele. Ak je váš cieľ chudnutie alebo spevnenie celého tela, brušných svalov, zlepšenie kondície či už len zdravý životný štýl, kruhový tréning je to pravé. Krátkosť jednotlivých tréningov a flexibilné časy tréningov Vám pomôžu k zaradeniu tréningu do vášho každodenného života. Už po 4 týždňoch pravidelného tréningu uvidíte prvé výsledky. Kruhový tréning je vysoko efektívny intervalový tréning, ktorý je vhodný pre všetky ženy.  Nieje dôležité či máte športovú minulosť. Nemusíte mať žiadne skúsenosti so športom dokonca ani dobrú kondíciu. Záťaž a intenzitu cvičenia si každá cvičenka prispôsobí svojím schopnostiam a s dohľadom certifikovaných trénerok bude cvičenie zábavou.

Čo to vlastne kruhový tréning pre ženy je:

Cvičenie v kruhu – posilňovanie všetkých veľkých svalových skupín na hydraulických strojoch a budovanie kondície a vytrvalosti cvičením na medzistanovištiach s využitím fitnes pomôcok ako sú jednoručné činy, fitlopty, steppery a iné

 Na strojoch posilňujeme svaly horných a dolných končatín, svaly brucha a chrbtové svaly. Vďaka inovatívnej konštrukcii hydraulických strojov precvičujeme aj hĺbkové svaly trupu a svaly telesného jadra na princípe vlastnej stabilizácie. Cvičenka na stroji cvičí v polohe  tzv. aktívneho sedenia, čo znamená, že je takmer v stoji, čo aktivuje a posilňuje svaly jej telesného jadra.

Na medzistanovištiach sú tréningy zamerané na zlepšenie kondície. Striedanie cvičenia ako je aerobic, body work a  kardio tréningy zabezpečia variabilitu tréningov a prinášajú cielený efekt. Tréningy na medzistanovišťach sú zamerané aj na posilňovanie svalov celého tela a to cvičením s vlastnou váhou alebo s použitím pomôcok ako sú flexibar, nestabilné plochy, kettlebel, kĺzavé disky a iné.

Ako to u nás funguje:

Tréning si nemusíte plánovať na určitú hodinu. V rámci otváracích hodín prídete a zapojíte sa do už prebiehajúceho tréningu. 30 minút aktívneho cvičenia znamená, že urobíte 3 kolá kruhového tréningu. Počas tréningu je prítomná trénerka,  ktorá vás vedie tréningom, dohliada na techniku cvičenia, ukáže cviky ktoré máte cvičiť a vy len vnímate svoje telo a nasledujete trénerku. Nemusíte rozmýšľať aké cviky budete cvičiť na tréningu. Certifikované trénerky vám poradia a dohliadnu na vaše individuálne potreby.

Tréning pozostáva zo 4 fáz:

  • Fáza rozohriatia
  • Posilňovanie a kondičný tréning
  • Ochladenie sa
  • Strečing – naťahovacie cvičenia

V čom spočíva účinnosť tréningovej koncepcie:

Vysoká účinnosť tréningu  spočíva v rovnomernom dávkovaní záťaže, čo spôsobuje, že metabolizmus tukov sa rýchlo dostáva do otáčok a tuky sa začínajú spaľovať už od prvej minúty cvičenia. Spáli sa veľmi veľa kalórii a to je priaznivé nielen na metabolizmus ale aj pre úspešnú a dlhodobú kontrolu hmotnosti. Bez veľkej námahy tak môžete bojovať proti nezdravému tuku na bruchu a nadváhe. 

Vyskúšajte si skúšobný tréning. Vyplňte kontaktný formulár v "kontaktoch" alebo zavolajte na 0904 132 042 a objednajte sa.

                   

                                                           

Fotogaléria